Witryny

Oklejanie witryn

Każda witryna sklepu czy innego miejsca sprzedaży to przede wszystkim powierzchnia do ekspozycji reklamy, informacji o promocjach albo ofercie. Zachęca ona potencjalnego Klienta do odwiedzenia lokalu i skorzystania z oferowanych usług. Aby odpowiednio wykorzystać tę przestrzeń, idealnym rozwiązaniem będzie użycie folii na witryny, która sprawdzi się jako skuteczny sposób marketingu offline, zwłaszcza w większych miastach, takich jak Warszawa. Oferujemy wydruk oraz montaż folii przygotowanej według indywidualnego projektu.

Jak nakleja się folię na witryny?

Reklama na witrynę może zostać naniesiona na kilka różnych sposobów, a także wykorzystywać połączenie technik celem uzyskania lepszego efektu. Najprostszą metodą jest oklejenie witryn sklepowych napisami na szybach. Nieco bardziej skomplikowaną formą są wycięte z folii ploterowej znaki graficzne, logotypy oraz niewielkie wydruki o nieregularnych kształtach, idealne do zastosowania w różnego rodzaju aranżacjach. Takimi sposobami często przeprowadzamy oklejanie witryn centrów handlowych, ale także na zamówienie wykonujemy folie na witryny sklepowe mniejszych przedsiębiorstw w Warszawie.

Oklejanie folią perforowaną i drukowaną

Bardziej zaawansowane projekty obejmują oklejanie całych witryn (albo dużych ich części) folią pełnokolorową. W tej technologii można np. drukować zdjęcia lub grafiki bez ograniczeń kolorystycznych, a także zasłaniać bądź przesłaniać powierzchnie. To rozwiązanie nie tylko dla sklepów – wykonujemy również oklejanie folią perforowaną szyb szpitalnych czy w gabinetach kosmetycznych, gdzie prywatność odgrywa ważną rolę. Możliwość nadruku dowolnej grafiki pozwala również na zamieszczenie istotnych informacji, np. numeru kontaktowego, lub łatwiejszą identyfikację placówki.

Sposób na wyróżnienie działalności – folie do oklejania gabinetów kosmetycznych

Kolorowa witryna to skuteczny sposób na zwrócenie uwagi Klientów. Folia do oklejania gabinetów kosmetycznych, salonów fryzjerskich i innych miejsc oferujących usługi może pełnić zarówno funkcję dekoracyjną, jak i praktyczną, zapewniając reklamę na szybach lokalu. Dodatkowo chroni wnętrze przed nadmiernym nasłonecznieniem, co zwiększa komfort zarówno Klientów, jak i personelu. Standardowa folia, na której umieszczamy dowolne pełnokolorowe nadruki, zazwyczaj jest aplikowana na zewnętrzną powierzchnię szyby, skutecznie ograniczając widoczność w obie strony. Nie blokuje całkowicie dopływu światła, pozwalając na częściowe jego przenikanie. Zajmujemy się wyklejaniem witryn na terenie Warszawy, oferując najlepsze materiały oraz jakość druku.

Oklejanie folią perforowaną dla przedszkoli i innych placówek

Folia One-Way Vision służy do oklejania szyb tam, gdzie zależy nam na zachowaniu widoczności. Aplikowana wyłącznie na zewnętrzną stronę, pozwala na oglądanie nadrukowanej grafiki, jednocześnie umożliwiając swobodne wyglądanie od wewnątrz – pod warunkiem że na dworze jest jaśniej niż w pomieszczeniu. Z tego względu znajduje szerokie zastosowanie w różnych miejscach, takich jak placówki edukacyjne. Oklejanie szyb przedszkolnych przy użyciu folii zapewnia także prywatność. Dla osób z zewnątrz widoczny jest jedynie nadruk dekoracyjny (pod warunkiem że na dworze jest ciemniej niż w pomieszczeniu), który wpływa pozytywnie na wygląd fasady. W ramach naszych usług oferujemy oklejanie folią perforowaną szyb w żłobkach, przedszkolach oraz szkołach w Warszawie.

Komfort miejsca pracy – oklejanie folią mrożoną biur w Warszawie

Mrożona folia, znana też jako szroniona lub mleczna, pozwala uzyskać efekt nieprzejrzystego szkła, zapewniając jednocześnie estetyczny wygląd oraz dyskrecję. Można na niej nadrukować wzory lub wycinać napisy i grafiki. Oklejanie folią mrożoną biur ogranicza również rozpraszające bodźce z otoczenia, co sprzyja większej koncentracji pracowników. To szczególnie ważne w przestrzeniach typu open space, gdzie zapewnienie odpowiedniego poziomu prywatności pomaga w wykonywaniu swoich zadań w skupieniu. Wykonujemy również m.in. oklejanie szyb w biurach (np. montując folie mrożone dla sal konferencyjnych) czy witryn banków.